كاغذ ديواري اتاق كودك و نوجوان

امروزه انواع كاغذ ديواري مدرن اتاق كودك و نوجوان با طرح ها و رنگبندي هاي متنوع و زيبا توليد ميشوند. همين موضوع نيز باعث شده است تا والدين براي طراحي دكوراسيون و انتخاب كاغذ ديواري مناسب اتاق كودكانشان با انواع ايده ها روبه رو شوند و انتخاب براي آن ها دشوار شود.

قبل از هرچيزي براي انتخاب كاغذ ديواري مدرن بايد ابعاد دقيق ديوارها و متراژ اتاق را به دست آورد. و در صورت امكان از محيط اتاق تصويربرداري شود. تا از مشاوره طراحان دكوراسيون حاضر در فروشگاه ها و شركت هاي دكوراسيون داخلي بيشترين بهره را برد.

نكته ي قابل توجه در رابطه با فروش كاغذ ديواري اتاق كودك، جنس كاغذ است. براي اين منظور بهتر هست از كاغذهاي وينيلي كه ضدحساسيت، ضدلك و قابل دستمالكشي هستند استفاده شود.

حال با توجه به جنسيت و روحيات كودك و ساير لوازم تهيه شده براي اتاق كودك طرح مورد نظر انتخاب شود كه براي پسرها طرح هايي مانند طرح ماشين ، حيوانات جنگل، شخصيت هاي كارتوني مورد علاقه و… و براي دخترها از طرح هايي مانند گل، عروسك ، فرشته ها و…استفاده شود.

البته علاوه بر اين ابعاد ديوارها ، اندازه ي اتاق، ميزان نور محيط ، آب و هواي محل سكونت نيز در انتخاب كاغذ ديواري تاثير بسزايي دارد.

به طور مثال براي اتاق هاي خيلي كوچك كاغذ ديواري اتاق كودك با طرح هاي خلوت تر و براي اتاق هاي نورگير كاغذهايي با رنگ تيره و براي اتاق هاي تاريك تر كاغذهاي روشن انتخاب مناسب تري هستند. همچنين براي مكان هايي با آب و هواي ابري و سرد رنگ هاي گرم تاثير خوبي در افزايش انرژي محيط و براي محيط هاي گرم و خشك فروش كاغذ ديواري با رنگ هاي سرد مانند آبي انتخاب مناسبي هستند و تاثير خوبي در آرامش بخشي به فضا دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.